loading...
The Supernatural Official Fans Site
برنامه انتشار هفتگی سریال ها
سایت جدید
آخرین ارسال های انجمن
Fardad H بازدید : 2933 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (17)

اینم آهنگ و موزیک ویدئوی آهنگ Angeles که توسط Steve Carlson و Jensen Ackles خونده و اجرا شد . یکی از آهنگ های آلبوم Steve بود که با Jensen فیت داد . (موزیک ویدئو و آهنگ با چند کیفیت)


Angeles

Angeles By Jensen Ackles & Steve Carlson

 

تمامی لینک ها در پرشین گیگ آپلود شده ولی موزیک ویدئو با کیفیت عالی بدلیل حجم در آپلودباز آپلود شده که سرعت بیشتری داره

********************************************************************

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت عالی با حجم 88.6 مگابایت

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت خوب با حجم 43.3 مگابایت

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت پایین با حجم 8.6 مگابایت

********************************************************************

دانلود آهنگ با کیفیت 320 با حجم 6.8 مگابایت

دانلود آهنگ با کیفیت 128 با حجم 2.8 مگابایت

 

منبع : سایت تخصصی طرفداران سوپرنچرال

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط RING در تاریخ 1392/05/31 و 6:41 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش چراجواب نميدي راستي آدرس سايت جديدي رو كه درست كردين ميخوام چون سيت شما واقعآباحاله ممممممممممممممممممممممممنونمشکلک

این نظر توسط RING در تاریخ 1392/05/27 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه يه لطفي بكني همه ي سري 1و2و3و4و5و6و7و8رو بزاري ميخوام دانلودكنم ممنون

این نظر توسط RING در تاریخ 1392/05/21 و 4:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من برگشتم ميشه خبراي جديد روبگيين اين كه مثلآبچه جنسن دختريا پسرواسمش فصل9 هست يانه هرچي؟؟؟

این نظر توسط nafas در تاریخ 1392/05/05 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

واو! پس دیوونه زیاد هست مث ما!!! خخخخخخخ! خدایی جنسن رو عشق است خوشم میاد هیچی هم نداره نه توییتر نه فیس نه هییییییییییچ! ای ول ;-) ترو خدا این لینکاتونم درست کنید بتونیم دانلود کنیم هیچی دانلود نشد همش صفحه های بی ربط میاره!!!!!!!!!

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/16 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام ميخوام به ديدنشون برم وباهاشون حرف بزنم امايكم توي انگليسي حرف زدن مشكل دارم ونميدونم چيكاركنم بخاطرهمين ازتون كمك ميخوام چون بهتون اعتماد دارم دوسشون دارم و دلم براشون تنگ شده اگه به ديدنشون برم براي هميشه پيششون ميمونم لطفآكمكم كنين ممنون خيلي متشكرم I LOVE U SUPERNATURL MISHA COLLINS,JENSEN ACKLES, JARED PADALECKIازطرف طرفدار درجه1به اميدديداردوستون دارم
پاسخ : ایشالله که بتونی بری ! رفتی سلام مارو هم برسون شکلک

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/15 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

سلام متشكرم راستي ميتوني شماره ي تلفن ميشا جنسن جارد يا آدرسشونو برام گير بياري به اين زودي نه چون ديگه نميام درضمن سايتتون روعوض نكنين ممنون خيلي ممنون تا بعد به اميد ديداردوستان
پاسخ : عزیز تو آدرس اینا رو میخوای چیکار آخه ؟ شماره تلفن هم یه سرچ تو گوگل بزنی زیاد هست یه نمونه : 515-785-4537 ولی نمیدونم واقعی هست یا نه !
یه سایت هم هست که یه مبلغی ازتون میگیره و در عوض برای 7 روز میزاره با هر سلبریتی خواستی صحبت کنی : http://www.contactanycelebrity.com

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/11 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي من براي يه مدت نميتونم به اينترنت دسترسي داشته باشم ونميتونم به سايتتون بيام اميدوارم عوضويتم باطل نشه ولي بعديه مدت ميام قول ميدم تابعد به اميدديدار فقط شايدفردابراي جواب برميگردم
پاسخ : سلام . عضویت شما باطل نمیشه من هم فعلا اینجا رو بروز نمیکم و در حال طراحی سایت هستم .

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/09 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

منظورم از عكسهاي اوناعكسهاي عروسيشونه

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/09 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي من قصدبذي ازحرفام نداشتم فقط ميخواستم ببينم اون چيزيايي كه من دارم باحرفاي شمايكيه يانه آخه من عكسهاي سه تاشونودارم واون شخص روبي نبود بخاطره همين پرسيدم شايدم من اشتباه كردم به هرحال براي من تنهاخوشبختي وخوشحاليشون مهمه واينكه ميتونستم براي هميشه با اونا باشم تا ابدبراي هميشه درضمن من ازسايته شماخيلي خوشم مياد خيلي خيلي ممنونم ممنونم متشكرم

این نظر توسط RING در تاریخ 1391/12/01 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

من بيوگرافي(سم)رو خوندم چطورميتوني بگي همسرسم روبي درحالي كه نيست چراميگي همسرش روبي لطفآ جواب بده قسمت هاي جديدهم اومده چرانميزاري دانلودكنيم
پاسخ : خب برادر من خوب همسرش روبی هست اسمشم هست جنویو ! آها شما حتما روبی که تو فصل 3 بود رو با این اشتباه گرفتی !!! اینی که من گفتم تو فصل 4 بود میتونی تو توییتر جارد عکس هاشو ببینی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام شخصیت در سوپرنچرال بهتر است ؟
    به نظر شما اگه قرار باشه یه سریال دیگه رو هم تو سایت ساپورت کنیم کدوم گزینه بهتره ؟
    دانلودهای سایت




     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 115
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1939
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 22,695
  • بازدید کلی : 831,669
  • قسمت بعدی

    "As Time Goes By"


    As Time Goes By


    Wednesday, January 30