نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 318
نویسنده پیام

ارسال‌ها : 12
عضویت: 5 /5 /1397
مجتمع تجاری دراگون مارت دبی (بازار اژدها)

بازار اژدها (Dragon mart) : یکی دیگر از جاذبه های دیدنی دبی ، بازار دراگون مارت یا بازار اژدها است . این بازار متعلق به چینی ها است و در جای جای این مرکز خرید بزرگ می توانید نماد ها و سمبل های کشور چین را ببینید . همچنین جلوی ورودی این مرکز خرید ، یک آبنما با مجسمه ای از یک اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک ساخته شده است .به تازگی دارگون مارت 2 نیز در کنار دراگون مارت یک افتتاح شده که بزرگتر ور شیکتر است اما هنوز روتق بازار چینی های یک را ندارد.
بازارهای دراگون مارت دبی را با نلم دراگون مال هم میشناسند. درواقع دراگون به معنی اژدها میباشد و این بازار به بازار اژدها دبی نیز معروف می باشد. بازار چینی های دبی نیز نام دیگر این بازار است. در زبان عربی این بازار را سوق التنین مینامند.
در این مرکز خرید انواع کالا یافت می شود . از کیف و کفش گرفته تا طلا و جواهرات ، رو تختی ، مبلمان ، لوستر ، لوازم منزل ، موبایل ، میوه های چینی و تایلندی ، وسایل تزیینی و… همه و همه را می توان در بازار اژدها یافت . همچنین این مرکز خرید ، محل بسیار خوبی برای خرید عمده و تعداد بالا است .
در این بازار اکثر فروشندگان چینی هستند و شاید بتوان گفت که این بازار تنها بازار دبی است که قیمت ها در آن مقطوع نیستند و می توان از فروشندگان تخفیف گرفت . درواقع ضرب المثل از شیرمرغ تا شیر آدمیزاد برای این بازار کاملا صدق میکند.
یکی از ویژگی های بازار اژدها که آن را از سایر بازارهای دبی متمایز می سازد ، معماری خاص آن است . اجرای این معماری را شرکت ” نخیل ” بر عهده داشته است . این بازار به شکل یک مارپیچ عظیم الجثه با سری به شکل اژدها ساخته شده است که در واقع پیکر یک اژدها که از نمادهای مهم چینیان است را تشکیل می دهد .
دبی ، اقامت در دبی ، تور ارزان دبی ، تور دبی ، تور لحظه آخری دبی، تور باکو ، تور زمینی باکو ، سفر دبی ، سفر باکو ، ویزا دبی ، باکو ، مجتمع تجاری دراگون مارت دبی
متاسفانه در این بازار فیلمبرداری ممنوع است . در این بازار مشغول فیلمبرداری برای وبسایت دبی فا بودیم که با تذکر حراست بازار رو به رو شدیم و مابقی بازار را عکس برداری کردیم . اما از دراگون مارت 2 بطور کامل ویدیو تهیه کردیم
بازارچینی های 2 دبی نزدیک دراگون مارت یک واقع شده و بزرگتر و مدرن تر از آن است. در یان بازار فروشگاه های بزرگ پوشاک و لوازم برقی ، صنعتی و حتی درمانی با معماری مدرن و جذاب قرار دارند اما در این مجتمع بزرگ و مدرن خبری از برند های معرف اروپایی نیست و کلیه اجناس چینی و با قیمت مناسب می باشند. در این مجتمع بزرگ دارای فودکرت و سینما movo و همچنین هایپرمارکت جیان (ژیان) نیز می باشد.
مرکز خرید دراگون مارت در خارج از شهر دبی واقع شده و کمی از مرکز شهر دور است . برای گشت کامل در هر 2 مجتمع به یک کامل به همراه کلی انرژی نیاز دارید.

جمعه 05 مرداد 1397 - 10:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

ارسال‌ها : 12
عضویت: 5 /5 /1397
پاسخ : 1 RE هتل 5 ستاره ریکسوس دِ پالم دبی

خدمات با کلاس جهانی را در هتل ریکسوس دِ پالم دبی تجربه کیند هتل ریکسوس در جزایر نخلی واقع شده و امکانات اقامتی مدرن با بالکن های اختصاصی و مشرف به دریا ارائه میدهد. این هتل شامل یک استخر با تم مرغزار میان کویر و مرکز اسپای Rixos Royal که انواع مختلف درمان ها را ارائه میدهد، می باشد. اتاق های لوکس وسوئیت های ریکسوس با طرّاحی مدرن تُرکی ساخته شده اند. هر اتاق شامل تلویزیون تخت، وای فای رایگان و مینی بار است و حمّام با وان و دوش شیشه ای نیز در آنها تعبیه شده است. میهمانان می توانند از انواع و اقسام غذاها در رستوران های مختلف لذّت ببرند. ازجمله رستوران LOlivio Ristorante که غذاهای اصیل ایتالیایی سرو می کند. باقلوای شیرین تر از عسل ترکی هم در شیرینی پزی Istanbul در کنار بسیاری دیگر از خوراکی های سنتی موجود است. مرکز اسپای ریکسوس منوی مجللی از انواع ماساژ درمانی ها شامل بالی، تایلندی و سوئدی ارائه می دهد. یک باشگاه خوب با مربیان معتبر نیز در اینجا موجود می باشد. میهمانان می توانند از اوایل شب در Nargile-Shisha Lounge استراحت کنند. پارک آبی آکواونچور 8 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد. یک سرویس رایگان هم برای رفتن به مجتمع تجاری امارات مال، 4 بار در روز موجود است. سرویس تاکسی آبی به دبی مارینا نیز روزی یک بار قابل ارائه به مسافران است. جزایر نخلی جمیرا مکان فوق العاده ای برای مسافرینی است که به استراحت، ساحل و خرید برند های لوکس علاقه دارند.
امکانات :
بیرونی: استخر روباز(همه ساله)، تراس، تراس آفتاب
فعالیت ها: زمین تنیس، ماهی گیری، شیرجه، غواصی، امکانات ورزش های آبی(در محل)، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، حمّام، منطقه ساحلی اختصاصی، ساحل، زمین بازی کودکان، خدمه سرگرمی، نایت کلاب/دی جی، باشگاه کودک، سرگرمی های سرشب
غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)، اسنک بار، منوی ویژه غذاهای رژیمی(در صورت تقاضا)
اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است.
پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)
خدمات: سرویس اتاق، نهار بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، آژانس(رایگان)، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع السیر، تبدیل ارز،منشی تور، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس مستخدم، پذیرش و خروج میهمان به صورت خصوصی، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی، امکانات اتاق VIP. . . باکو ، دبی ، تور دبی تور باکو، تور ارزان دبی ، تور زمینی باکو ، تور لحظه آخری دبی، ویزا دبی، سفر باکو ، سفر دبی،ویزا باکو ، تور باکو از تهران، تور دبی از تهران تور باکو از مرز، تور آذربایجان، تور زمینی آذربایجان، تور ارزان باکو،تور لحظه آخری باکو، سفر به باکو، سفر به دبی هتل 5 ستاره ریکسوس دِ پالم دبی عمومی: روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده، آسانسور، گرمایش، اتاق های بدون آلرژی، مکان مخصوص سیگار کشیدن … زبان ها: اوکراینی، ترکی، روسی،فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی
دوشنبه 23 مهر 1397 - 08:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

ارسال‌ها : 12
عضویت: 5 /5 /1397
پاسخ : 2 RE هتل سه ستاره نمی باکو


هتل سه ستاره نمی باکو 5 دقیقه تا منطقه شهر قدیمی باکو فاصله دارد.
این هتل دارای وای فای رایگان ، رستوران و تراس می باشد.
اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و با رنگ های گرم تزیین شده اند.
همه ی اتاق ها دارای یک کتری، میز کار و حمام اختصاصی می باشد.
در رستوران هتل نمی غذاهای گرجی و ملی سرو می شود.
قصر شیرین شاه در فاصله 5 دقیقه پیاده تا این هتل قرار دارد دریای خزر در فاصله 400 متری این هتل قرار دارد.
... تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس ایستگاه قطار باکو 5 دقیقه و فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف 25 دقیقه تا هتل نمی فاصله دارد.










شنبه 29 دی 1397 - 10:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :



تماس با ما | مجتمع تجاری دراگون مارت دبی (بازار اژدها) | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | پیوند سایتی RSS | مترجم قالب