نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 476
نویسنده پیام

ارسال‌ها : 13
عضویت: 30 /3 /1396
محل زندگی: تهران
پودر سنگ چیست ؟
آردسنگ یا پودرسنگ (به انگلیسی: Rock Flour) به مواد پودری‌ شکل (همانند پودر سنگ جوشقان یا پودر سنگ قم) و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌وجود می‌آید. وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال به‌صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد. چنانچه قصد خرید پودر سنگ (یا فروش پودر سنگ) را با کیفیت ممتاز و قیمت استثنایی دارید ، کارخانه آهک و پودر سنگ قم یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز تولید و عرضه این محصول پر مصرف می باشد. پودر سنگ چیستمواد معدنی دارای نقش قابل توجهی در زندگی انسان بخصوص به منظور تولید محصولات مختلف می باشند. سنگ ها به دلیل دارا بودن ویژگی های خاصی نظیر دوام بخشی ، رنگ دهی ، افزایش حجم و ایجاد استحکام ، دارای موارد مصرف گوناگون هستند. اما برای مصرف سنگ ها نیاز است که ابتدا به صورت کوبیده شده و به شکل پودر دانه بندی شده در آید. انواع مختلف پودر خاک سنگ عبارتند از پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ آهک ، پودر سنگ مرداب و ... تولید پودر سنگتولید پودر خاک سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی قابل انجام است. در روش طبیعی ، سنگ های پودر شده که معمولا در اثر سایش لایه های مختلف سنگی مختلف بر روی هم در محیط های خاصی مانند رودخانه ها ایجاد می شود ، جمع آوری و سرند می گردد. اما در روش صنعتی ، سنگ پس از استخراج از معدن به کارخانه منتقل شده و توسط فک های کوبشی قدرتمندی ، کوبیده و پودر می شود.
سه شنبه 30 خرداد 1396 - 15:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

ارسال‌ها : 12
عضویت: 5 /5 /1397
پاسخ : 1 RE پودر سنگ چیست ؟



هتل مارسل پلاس تفلیس دارای یک باغ بوده و به همین دلیل جذابیت خاصی برای اقامت‌کنندگان آن دارد. به عنوان دیگر ویژگی‌های این هتل سه ستاره در تفلیس باید به وجود یک بار اختصاصی، یک تراس و یک لانج اشتراکی اشاره کرد.
هتل مارسل پلاس تفلیس از نظر سطح دسترسی در بهترین وضع ممکن قرار ندارد، اما همچنان از آنجا می‌توان طی مدت زمانی کوتاه به مکان‌های مهم رسید و برای تور گرجستان خود زمان زیادی ذخیره‌ کرد. فاصله آن تا میدان آزادی حدود 5 کیلومتر است. تا باغ وحش شهر و کاخ ریاست جمهوری به ترتیب 8 کیلومتر و 2.5 کیلومتر فاصله تور استانبول وجود دارد. مکان‌های دیدنی دیگری نیز در اطراف هتل مارسل پلاس تفلیس قرار گرفته‌اند. از اینجا تا تئاتر روستاولی فاصله‌ای 5 کیلومتری وجود دارد. تا اپرا و تئاتر باله تفلیس نیز مسافت همین میزان است. از فرودگاه بین المللی تفلیس تا هتل مارسل پلاس تفلیس فاصله 13 کیلومتر است. خوشبختانه تور تفلیس هتل به صورت رایگان، سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را در اختیارتان قرار می‌دهد.امکانات هتل مارسل پلاس تفلیسبه عنوان امکانات هتل باید به رستوران اختصاصی، بخش اطلاعات در دسترس به صورت 24 ساعته، آشپزخانه اشتراکی در صورت تمایل به پخت و پز برای خود در طول اقامت و شبکه وای فای رایگان اشاره کرد. در هر اتاق هتل مارسل پلاس تفلیس یک میز مطالعه، یک تلویزیون مسطح و یک حمام جداگانه وجود دارد. هر روز تور مالزی صبح می‌توان از فهرست بسیار متنوع رستوران یک صبحانه لذیذ انتخاب کرد.
یکشنبه 28 مهر 1398 - 09:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

ارسال‌ها : 12
عضویت: 5 /5 /1397
پاسخ : 2 RE پودر سنگ چیست ؟


هتل چهار ستاره آمری پلازا در شهر تفلیس گرجستان واقع شده است. از امکانات اصلی Ameri Plaza Tbilisi می توان به اتاق و سوئیت های غیر سیگاری، رستوران و بار، شاتل فرودگاه، میز پذیرش 24 ساعته، باغ، خدمات ATM بانکداری و کارتخوان، روزنامه های رایگان در لابی، خدمات ذخیره سازی چمدان، راهنمای تور و بلیط، صبحانه بوفه ای، رایگان فای، پارکینگ اختصاصی، سرویس خشکشویی و خدمات اتاق اشاره کرد.
در تمامی اتاق های هتل آمری تور باکو پلازا سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی با دمپایی و سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلویزیون تختخواب با کانال های ماهواره ای، یخچال و دستگاه قهوه ساز وجود دارد. برخی از اتاق ها نیز به تراس با ویویی بینظیر مجهز می باشند.
هتل آمری، از باغ وحش تفلیس 2.8کیلومتر، از تئاتر روستاویلی 4.4کیلومتر، از تور تایلند تئاتر اپرا و باله تفلیس 5کیلومتر و از میدان آزادی تفلیس 6کیلومتر فاصله دارد.
نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس با 22کیلومتر تور دبی فاصله از آمری پلازا تفلیس است.
یکشنبه 28 مهر 1398 - 09:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :



تماس با ما | پودر سنگ چیست ؟ | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | پیوند سایتی RSS | مترجم قالب