نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 270
نویسنده پیام

ارسال‌ها : 4
عضویت: 27 /6 /1396
نحوه خرید آنتی ویروس کسپرسکی :

نحوه خرید آنتی ویروس کسپرسکی :
برای خرید آنتی ویروس کسپرسکی تنها کافیست که به سایت شاپ کسپرسکی مراجعه وپس از انتخاب محصول مورد نیاز و اضافه کردن آن به سبد خرید خود، درگاه بانکی مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب مبلغ نهایی را پرداخت نمایید. در انتها شما ایمیلی را از طرف شرکت Kaspersky برای خرید لایسنس دریافت خواهید کرد.
مدت اعتبار لایسنس کسپرسکی:
بعد از خرید آنتی ویروس کسپرسکی ایمیلی از طرف شرکت Kaspersky برای مشتریان گرامی ارسال میگردد که اعتبارو تاریخ دقیق محصول در آن قید شده است ولی به طور کلی تمامی لایسنس های کسپرسکی دارای اعتبار یکساله از زمان خرید می باشند.
تعداد کاربر لایسنس کسپرسکی به چه معناست؟
تمامی نرم افزارهای اورجینال به صورت پیش فرض تنها برای نصب بر روی یک سیستم طراحی شده اند و آنتی ویروس کسپرسکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما در صورتی که شما بخواهید از این آنتی ویروس بر روی چند سیستم استفاده نمایید باید در هنگام خرید تعداد کاربران مورد نظر خود را انتخاب نمایید . مثلا چنانچه قصد دارید آنتی ویروس کسپرسکی را بر روی 3 سیستم نصب نمایید باید بر روی گزینه سه کاربر کلیک نمایید البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از خرید 3 لایسنس برای شما ارسال نمیگردد بلکه لایسنسی با قابلیت 3 کاربر را خواهید داشت که قابلیت نصب بر روی سه دستگاه را دارد. لازم به ذکر است در صورتی که برای مٍال تعداد کاربر انتخاب شده 2 کاربر باشد و لایسنس بر روی تعداد بیشتری از سیستم ها نصب گردد شرکت Kaspersky میتواند لایسنس مربوطه را مسدود و مجوز آن را باطل نماید. بنابراین حتما در هنگام خرید پس از بررسی نیاز خود بهترین و مناسب ترین تعداد کاربر را برای خود انتخاب نمایید.
نحوه ارسال لایسنس کسپرسکی:
پس از خرید لایسنس کسپرسکی خریدار از طف شرکت بسته ای را به عنوان خرید خود دریافت نخواهد کرد. به عبارت دیگر ارسال لایسنس به صورت فیزیکی نخواهد بود. این امر مزایای بسیاری دارد ازجمله زمانی که قرار به دریافت بسته باشدشما باید زمانی را به انتظار دریافت بسته بمانید. به علاوه از آنجا که فایل نصب آنتی ویروس ها همواره در حال تغییر وبه روز شدن هستند در بسیاری از موارد دیسک حاوی فایل نصبی آخرین نسخه آنتی ویروس نمی باشد که خود باعث دردسر هایی برای مشتری می شود. اما در مورد آنتی ویروس کسپرسکی شما لایسنس خریداری شده را از شرکت Kaspersky به صورت مستقیم دانلود نمایید و مطمئن باشید که آخرین نسخه آنتی ویروس را در اختیار دارید.
نسخه هایی که آنتی ویروس کسپرسکی در آن ها قابل استفاده می باشد:
به طور کلی لایسنس ارسالی از شرکت Kaspersky قابل نصب بر روی تمامی محصولات سال 2016 و جدید تر می باشد. و هر بار که نسخه های جدید تری از آنتی ویروس عرضه شود شما میتوانید با استفاده از لایسنس فعلی، برای خرید آنتی ویروس kaspersky رجیستر و از آن استفاده نمایید.
فایل نصبی برنامه را چگونه دریافت کنیم؟
در سایت شرکت Kaspersky نسخه های مختلف آنتی ویروس برای سیستم عامل هایی مانند ویندوز، مک و ... ارائه شده است. توجه به این نکته ضروری است که بهتری راهکار برای دریافت فایل نصبی مراجعه به سایت شرکت است و بهتر است از سایت های متفرقه برای دریافت فایل نصبی استفاده نفرمایید. همچنین برای سهولت در دانلود فایلهای نصبی، شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت Kaspersky در بخش لینک های مربوطه به صورت مستقیم لایسنس انتی ویروس را دریافت نمایید.
آیا پس از خرید لایسنس کسپرسکی درصورت بروز مشکل پشتیبانی صورت میگیرد؟
با وجود اینکه خرید و نصب لایسنس های کسپرسکی بسیار ساده وفاقد هرگونه پیچیدگی می باشند با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی، شرکت Kaspersky دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد و مشتریان میتوانند با مراجعه به پشتیبانی shopkaspersky به عنوان کاربر رسمی این شرکت راهنمایی لازم را در جهت رفع مشکل خود دریافت نمایند.
شنبه 29 مهر 1396 - 17:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :



تماس با ما | نحوه خرید آنتی ویروس کسپرسکی : | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | پیوند سایتی RSS | مترجم قالب